Patronatul Asociația Producătorilor și Importatorilor din Industria de Publicitate

  • Telefon: 0722 809 006
  • Email: office@apiip.ro

5 Greseli de Evitat in Lansarea Unei Campanii cu Articole Promotionale

5 Greseli de Evitat in Lansarea Unei Campanii cu Articole Promotionale

5 Greseli de Evitat in Lansarea Unei Campanii cu Articole Promotionale

Adăugat de: APIIP

  /   office@apiip.ro






Nu este un secret faptul ca articolele promotionale pot fi un ajutor foarte eficient in strategia de marketing a unei companii, deoarece au abilitatea de a creste notorietatea brand-ului si de a-l mentine in atentia clientilor actuali sau potentiali atunci cand intentioneaza sa apeleze la produsele sau serviciile dvs.

Spre deosebire de alte metode cunoscute (si mai scumpe) de publicitate, produsele promotionale pot fi personalizate si implementate in campaniile promotionale in multe moduri, foarte diferite unele de celelalte. Aceasta versatilitate poate constitui, totusi, o sabie cu doua taisuri: pune la dispozitia specialistilor mai multe variante din care pot alege, dar le ofera si mai multe ocazii sa faca greseli.

Alegerea produselor, atasarea logo-ului companiei si apoi butonul “trimite comanda” – cam in acesti pasi consta comandarea produselor promotionale pentru necunoscatori sau neprofesionisti. Multi sunt, insa, surprinsi sa afle ca, de fapt, este nevoie de mai mult de atat, mai ales daca se doreste obtinerea unei impresii generale pozitive, cu rezultate durabile si efecte concrete.

Avand in vedere faptul ca profesionistii in marketing si organizatorii de evenimente se pregatesc deja pentru sezonul prilejuit de sarbatorile de iarna si de finalul de an, am identificat cele mai frecvente greseli in utilizarea articolelor promotionale si avem cateva recomandari pentru a le evita.

La ce trebuie sa fim atenti? Ce ar fi bine sa evitam? Acestea sunt doar cateva dintre intrebarile la care vom incerca sa raspundem in articolul nostru, pe care il puteti citi in intregime pe blogul Samdam

Categorii noutăți




Abonare newsletter

Mă abonez

Alăturați-vă misiunii noastre de a schimba industria de publicitate.