Patronatul Asociația Producătorilor și Importatorilor din Industria de Publicitate

  • Telefon: 0722 809 006
  • Email: office@apiip.ro

5 Metode Eficiente de Distribuire a Articolelor Promotionale

5 Metode Eficiente de Distribuire a Articolelor Promotionale

5 Metode Eficiente de Distribuire a Articolelor Promotionale

Adăugat de: APIIP

  /   office@apiip.ro






Exista o multitudine de strategii de marketing pe care o companie moderna le poate adopta si implementa, de la afise si marketing digital pana la articole promotionale. Odata aleasa strategia de promovare cea mai potrivita pentru afacerea dvs., ramane o alta problema de stabilit: care este metoda de distribuire cea mai eficienta?

Utilizarea produselor personalizate este verificata, a trecut proba timpului, cu rezultate foarte bune inca de la inceput. Cu toate acestea, exista mai multe moduri in care articolele promotionale pot fi folosite pentru a profita pe deplin de beneficiile pe care acestea le pot aduce brand-ului tau.

De indata ce v-ati hotarat cu privire la utilizarea produselor personalizate, ati decis publicul tinta si obiectivele campaniei de marketing, mai ramane un aspect important care trebuie stabilit. Este absolut necesar sa hotarati cum veti distribui articolele, intrucat tocmai aceasta poate avea impactul dorit asupra brand-ului dvs. si implica angajamentul pe care doriti sa il obtineti.

Produsele promotionale bine alese vor ramane, fara indoiala, in amintirea clientilor dvs., dar modul creativ, inovator si amuzant in care le-au primit vor crea o impresie si mai puternica. 

Fie ca organizati concursuri, stabiliti programe de recompense, folositi retelele sociale, participati la targuri, conferinte, sau animati petrecerile, inaugurarile de magazine, festivaluri, interactiunea cu utilizatorul final este directa si adesea non-formala, iar evenimentele de socializare cu publicul tinta creeaza impresiile si legaturile cele mai rezistente in timp.

Asadar, iesiti de sub carapacea unui nume abstract si a unei interfete lipsita de viata, adaptati-va la directiile impuse de dezvoltarea societatii si scoateti in fata un factorul uman, creativ si ingenios din spatele brand-ului inscriptionat pe articolele promotionale oferite cadou consumatorilor.

Categorii noutăți




Abonare newsletter

Mă abonez

Alăturați-vă misiunii noastre de a schimba industria de publicitate.