
Adăugat de: APIIP
/ office@apiip.ro
Concursul a fost initiat ca o provocare intre colegii de breasla din Asociatia Producatorilor si Importatorilor din Industria de Publicitate – APIIP. Tema a fost cel mai tare display realizat in atelierele proprii. O luna de zile, producatorii din asociatie au avut sansa de a se inscrie la o intrecere in care miza finala a fost un trofeu si cateva sticle de sampanie veritabila. Fiecare inscriere in concurs a impus obligatia ca display-ul sa fie insotit de produsul fizic, instructiuni de folosire si o sticla de sampanie. La final, castigatorul a dus acasa toate sampaniile perdantilor.
In aceasta batalie de creativitate si orgolii s-au inscris trei display-uri sustinute de liderii companiilor.
CLEVER DisplayIonut Radu |
SEVEN displayZsolt Rudnyanszky |
HELLO DisplayMarius Buiculescu |
Concursul a avut loc in ziua de 29 iunie intr-o atmosfera furtunoasa la propriu, pentru ca in acea dupa-amiaza capitala a fost lovita de o ploaie torentiala naprasnica ce a afectat mai ales sectorul unu unde ne aflam…
In fata unei audiente calificate si a unui juriu select, concursul avut pe alocuri momente dramatice. S-au punctat inovatia, design-ul si portabilitatea unui display pentru un afis si cateva cataloage format A4.
Juriul a fost compus din cinci membri
Catalin Neamtu |
presedintele juriului – Director DK Expo |
Horea Pufan |
Director Afaceri Poligrafice |
Iulian Toma |
Director Ad Players |
Matius Ichim |
Director Academia de Retail |
Relu Liciu |
Director Print Magazin |