Patronatul Asociația Producătorilor și Importatorilor din Industria de Publicitate

  • Telefon: 0722 809 006
  • Email: office@apiip.ro

Din culisele concursului Best Display 2016

Din culisele concursului Best Display 2016

Din culisele concursului Best Display 2016

Adăugat de: APIIP

  /   office@apiip.ro






Concursul a fost initiat ca o provocare intre colegii de breasla din Asociatia Producatorilor si Importatorilor din Industria de PublicitateAPIIP. Tema a fost cel mai tare display realizat in atelierele proprii. O luna de zile, producatorii din asociatie au avut  sansa de a se inscrie la o intrecere in care miza finala a fost un trofeu si cateva sticle de sampanie veritabila. Fiecare inscriere in concurs a impus obligatia ca display-ul sa fie insotit de produsul fizic, instructiuni de folosire si o sticla de sampanie. La final, castigatorul a dus acasa toate sampaniile perdantilor.

In aceasta batalie de creativitate si orgolii s-au inscris trei display-uri sustinute de liderii companiilor.

CLEVER Display

Ionut Radu
Exedra Design


SEVEN display

Zsolt Rudnyanszky
JJDisplays

HELLO Display

Marius Buiculescu
Atip Design


Concursul a avut loc in ziua de 29 iunie intr-o atmosfera furtunoasa la propriu, pentru ca in acea dupa-amiaza capitala a fost lovita de o ploaie torentiala naprasnica ce a afectat mai ales sectorul unu unde ne aflam…

In fata unei audiente calificate si a unui juriu select, concursul avut pe alocuri momente dramatice. S-au punctat inovatia, design-ul si portabilitatea unui display pentru un afis si cateva cataloage format A4.

Juriul a fost compus din cinci membri

 

Catalin Neamtu

presedintele juriului – Director DK Expo

Horea Pufan

Director Afaceri Poligrafice

Iulian Toma

Director Ad Players

Matius Ichim

Director Academia de Retail

Relu Liciu

Director Print Magazin

La final lucrarile au acumulat punctaje apropiate insa castigator a fost desemnat Ionut Radu cu CLEVER Display executat in hala de productie Exedra Design. Fiecare membru al juriului a transmis cate un comentariu personal si observatii pertinente concurentilor.

Interesant a fost ca odata pornite energiile creativitatii, de dragul intrecerii si a reputatiei, nici unul din participanti nu avea in oferta display-ul prezentat in concurs. Se pare ca intrecerile misca lucrurile si imbogatesc ofertele cu produse noi, diferite de oferta curenta.

Urmeaza ca APIIP sa initieze si alte concursuri de design aplicat pentru productia publicitara.

Display-urile concurentilor vor fi expuse la standul APIIP din cadrul targului Corporate Gifts Show din 29 septembrie – 1 octombrie, fiind un mic examen de impact fata de intentia de a concura ulterior la  Fespa Awards 2017.

Asociatia APIIP a hotarat sa participe cu un stand comun la targul Fespa Amsterdam din 8 – 12 mai 2017. Vor expune minim sapte producatori romani. Se intentioneaza ca mare parte din costurile acestui eveniment sa fie suportate prin fonduri guvernamentale indreptate incurajarii exportului romanesc. Prima conditie este ca expozantii sa fie membri ai asociatiei APIIP. De aceea facem un apel catre producatorii din industria publicitara sa indrazneasca mai mult si sa ni se alature pentru a deschide canale noi de vanzare. Dezvoltarea unei companii de productie nu se poate face fara vanzari in afara tarii. Acum, exportul de servicii si produse romanesti are o sansa reala. Detalii complete despre cum poti devenii membru APIIP, pot fi obtinute direct de la presedintele asociatiei Zsolt Rudnyanszky.

Categorii noutăți




Abonare newsletter

Mă abonez

Alăturați-vă misiunii noastre de a schimba industria de publicitate.